středa 29. srpna 2012

Na podzimní notéčku

Slunce se snaží jako o závod, ale rána a večery už napovídají, že se podzim blíží. Takže ráno svetřík a ponožky a odpoledne využíváme posledních otevřených dní na koupališti.
Je mi líto, že prázdniny končí (zase letos tak rychle utekly), ale zase na druhou stranu mám toto nadcházející období babího léta ráda.
Babí léto - to jsou pro mne i dýně. Minulý týden jsem si je dovezla od mamky z Moravy a budou mi dělat v různých obměnách společnost až do vánoc. Ale je to pouze první várka, ještě mi na jejich poli dozrávají další druhy.
Malé dýně jsou velmi dekorativní. Líbí se mi, že každý rok se objeví jiné zbarvení nebo tvar, který minule nebyl. Strašně ráda je aranžuju do různých košíků a nebo je postavím jen tak. Někdy stačí jeden dva kusy a je z toho hezké zátiší.
Prostě - dýně - ty já ráda. A nejenom jako dekoraci, ale také na talíři. Taková dýňová polévka z dýně Hokaido--- mňam, mňam .-)
Také se těším, až si děti vzpomenou, že chtějí dlabat bubáčky. Ale na to je ještě brzy, to je bude zajímat až s blížícím se Halloweenem :-)

Pokud byste měla některá o dýně zájem, zejména pro středočešky mám tip na zajímavý výlet spojený s obstaráním si jakéhokoliv druhu dýně:
jedná se o návštěvu Dýňové farmy v Bykoši - http://www.pumpkins.cz/. Určitě si udělejte čas - je to tam moc zajímavé a dá se tam strávit nejmíň půlka dne :-)





Tyto "lampionky" mne nikdy neomrzí


1 komentář:

Amelie řekl(a)...

Ach, lampionky mám moc ráda.

Okomentovat