pondělí 13. srpna 2012

Maruščiny první aranžérské pokusy

V době, kdy u nás byla teta Helena jsme podnikli dva krásné výlety. Protože jsem hlava dubová a skopová, nevzala jsem si ani v jednom případě foťák (hlavně, že jsem od Ježíška dostala malý kompakt tak akorát do kabelky)!
Fotky z výletu na kopec (horu) Děd a výšlap do Králova Dvora tedy nemám, ale vzpomínek určitě hodně.

Na prvním výletě Maruška táhla batoh s pláštěnkou nahoru a zpátky ho plnila různými přírodninami. Našla obrovský kus kůry a nedala jinak, než že si ho vezme domů.

Po návratu se ihned pustila do aranžování po vzoru babičky Marušky. Babička Maruška má na aranžování květin a přírodnin velký talent. Dokonce pravidelně zdobí kostel a má s tím obrovský úspěch. Já jsem nejspíš tento talent po mamce nezdědila ( i když se fakt snažím :-), ale Maruška snad jo.

Když mne Maruška po chvilce zavolala, pyšně mi ukazovala své dílo a nedala jinak, než že to musím vyfotit.



Maruška hrdá na své dílo .-)

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Martino, Maruska je sikulka. Bodejt by nebyla hrda, vsak se ji to moc povedlo! Mej prima den, Katerina

Letitia řekl(a)...

Je to veľmi pekné. Môže byť hrdá, má na čo. :)

Okomentovat