pondělí 6. srpna 2012

Milá návštěva

O víkendu jsme měli návštěvu - přijela k nám sestra s rodinou. Děti se nemohly dočkat - zvlášť dvojčata, protože měla narozeniny a teta vždycky - V Ž D Y C K Y!!! koupí k narozeninám to, co chtějí a co si my rodiče nemůžeme dovolit. Taky se těšily na sestřenku a bratránka.



Víkend hrozně rychle uběhl a fakt jsme si to všichni užili.

Musím se pochlubit, že i já jsem obdržela dárek do nového domu: vázička/y spojené k sobě se naprosto skvěle hodí na můj pultík v kuchyni. Nejsem zrovna příznivcem těchto designových (= často předražených) věciček, ale tato mi udělala velkou radost.



3 komentáře:

Ilona Ř. řekl(a)...

Martinko,
neboj také se dočkáš , všechno postupně !
Já zase nemám takové designové vázičky ;-)
Vše NEJ dvojčátkům !

Unknown řekl(a)...

Martinko, mas krasne deti a jeste dodatecne gratuluji k jejich narozeninam. Vazicky jsou zajimave a ruzicky jim moc slusi. Mej krasny tyden, Katerina

Reia Aria řekl(a)...

Martino úžasné bydlení, hned bych se stěhovala a i tiše závidím, vše nové, sladěné a určitě podle představ! Vázička je opravdu originální a navíc - bílááá, tak proč se nekochat:-). Díky za návštěvu u mě, určitě se zase zastavím! Hezké léto

Okomentovat