pondělí 11. října 2010

Pondělní nadělení

Honzík si už několik dní drbal hlavu a stěžoval si, že ho to svědí. Já jsem se zběžně do vlasů koukla a našla štípanec od komára. "Vidíš, nic tam nemáš, to je jen kousanec od komára." Jenže nebyl. V pondělí jsem mu prohlédla hlavu pořádně a samozřejmě ty vši našla.

Luboš dostal hysterický záchvat - Honzík a dokonce i Jura, který má hlavu čistou, šli okamžitě pod strojek. Mají semiš vysoký 2 mm. Honzíkovi jsem hlavu vyčistila a vyčesala.

Bohužel vši mám i já a Maruška - jen tak tak jsem Maruščiny vlásky ubránila.

V úterý jsme zůstali všichni doma a hlavy jsme chemicky desinfikovali. Dneska už jsou hlavy všech čisté a bez parazitů. Další chemická šampónová kůra bude až za týden.

Doufám, že jsme je opravdu zlikvidovali!

Žádné komentáře:

Okomentovat