pátek 16. listopadu 2012

První letošní vánoční tvoření...

... ale zatím jenom Maruščino.



Minulý víkend byla u nás na návštěvě teta Hilda, která přivezla spoustu barevných korálků a hvězdicové šablony na tvoření. Marušku to hned nadchlo a ihned si začala hvězdičky navlíkat. Překvapila mne - na první pokus se mi to zdá docela dobré.

Další její tvoření se odehrává v kroužku keramiky. Už vím o adventním věnci, ale ještě jsem ho neviděla - asi to bude překvapení. Do keramiky začala chodit jednou týdně od září a strašně ji to baví. Zatím je okouzlená materiálem a plácá a plácá :-) - prostě "kvantita nad kvalitou". Ale jejich vedoucí Šárka říká, že to tak mají první rok všechny děti - prostě chtějí mít ihned výrobky, aby za nimi bylo něco vidět.



Takže Maruška se již na vánoce chystá a neustále postrkuje i mne, ale musím se přiznat, že jsem tento rok úplně bez inspirace a hlavně se mi do ničeho nechce. Nevím jestli je to tím, že jsme letos zažili až moc změn, nebo jenom únavou... Prostě letos to vypadá, jako bych se "zastavila".
Ale všimla jsem si, že na blozích "tvořitelek" se už vánočně ladí, takže třeba mne to taky chytne :-)

Přeji Vám všem hodně inspirace a krásných nápadů a výrobků!

3 komentáře:

Věra řekl(a)...

Martinko výrobky s korálků jsou krásné a Maruška je šikulka veliká!
Hezký den!Věra

Ilona Ř. řekl(a)...

Martinko,
Maruška má tvořící talent !
Korálky jsou krásné a stromeček také.
Dcerka chodí na keramiku, mám pěkného anděla ze školky, letos ještě žádný výrobek nedonesla, tak třeba se dočkám pod stromečkem ;-)
Krásný víkend!

Vivi řekl(a)...

Milá MartiMilá Marti, tak to jsi mi udělala velkou radost. Po "dušičkovém" článku jsem vyhlížela nějaký vánoční a dočkala jsem se. Úžasná kreativita! Miluju Vánoce a všechno kolem nich a těším se, že si tu tvého tvoření užiju ještě dost (je to tak?) ;-).
Krásný večer
Vivi

Okomentovat