středa 27. března 2013

Velikonoce u nás ve znamení střídmosti


Krabička od čaje po babičce - měla v ní šití
Keramický stromek od Marušky
Letos jsem to s velikonoční výzdobou nepřeháněla. Kromě bílého zajíčka v zelených mechových koulí jsem vytáhla pouze pár velikonočních dekorací, ale i ty jsem uklidila zpět. Plastová barevná vajíčka jsem zavrhla rovnou, ovečky jsem po několikadenním postrkování z jednoho místa na druhé raději také uklidila, jenom keramické zajíce si děti prosadily do dětského pokoje.
Jedinou jarní dekoraci, kterou jsem si musela vystavit, je Maruščin jarní rozkvetlý strom z keramiky, který našel místo na schodech u narašené vrby. Divím se, že vrba ještě není ověšená barevnými výtvory ze školy, ale zatím je opravdu v přírodním stavu. Tak, jak to mám ráda. 

Ani pečení letos nebudeme přehánět, protože bychom to určitě zase všechno snědli :-) a navíc jedeme na velikonoce na Moravu k rodičům. A tam se o nás postará babi Maru. Už se moc těšíme. Ale něco jsme přece jen stihly s Maruškou upéct - velikonoční perníčky. Dokonce jsme je i zvládly nazdobit, ale stejně je to jedno - dlouho nevydrží :-) 
  

Letošní velikonoční perníčky
 Pokud krášlíte své domovy na velikonoce, pečete a vaříte, přeji Vám, abyste si to užily tak jako já s Maruškou a občas i s Juráškem (pomáhal zdobit - cca 3 ks) a Honzíkem (ten zvládl nazdobit 1 ks) :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat