středa 6. února 2013

Sádelňáky

Určitě to znáte - když se Vám něco líbí, musíte to prostě mít :-)
















Já bohužel neulítávám na oblečení a botech, ale na "starém harampádí". Moc se mi líbí plechové a smaltované nádoby - všech velikostí a jakéhokoliv druhu.
Například obrovské sádelňáky. :-)

Naše rodina jich několik vlastní, ale všechny má "v provozu", takže jsem se ani nepokusila je získat. Ale když se likvidovala pozůstalost po babičce, zůstaly tam po ní podobné. Hned jsem věděla, že je musím mít.

Problém č. 1 - jak to vysvětlit manželovi, že do naší novostavby tyto staré, otřískané sádelňáky fakt potřebujeme. Štěstí mi přálo - tentokrát se to obešlo jen s ostentativním povzdechnutím a protočením očí .-)))
Problém č. 2 - jak je z Moravy dopravit až domů do Čech - taky to vyšlo! Vezli jsme děti na jarní prázdniny a zpět jsme jeli prakticky prázdní - teda - jeli bychom prakticky prázdní :-)
Problém č. 3 - "kam s ním?" - Takže už je mám doma a samozřejmě nevím, kam je dát - zatím se mi nikam moc nehodí :-(
Černý dočasně využiju na dřevo ke krbu, ale modrý si bude muset počkat na jaro na zahradu. Potom se určitě dočká využití :-)

Jak byste je využily Vy?


1 komentář:

Kejt řekl(a)...

Jsou krásné...já bych možná jeden použila jako odpadkový koš:-))) potřebovala bych ho totiž...

Okomentovat