neděle 13. ledna 2013

Poslední vánoční neděle

Dneska je poslední vánoční neděle a podle církve oficiálně končí vánoční doba. Dětem je to líto a tak mne umluvily, aby stromeček mohl zůstat až do zítřka. Ale zítra, než se děti vrátí ze školy, bude již stromeček uklizený a s ním i většina vánočních dekorací. Většina, ale všechny ne. Necháme si ještě andílky a oblíbeného stříbrného (není ze stříbra) houpacího koníčka a svícny.

K novému roku patří nové květiny. Staré jehličí je pryč a já jsem neodolala nákupu hycintů. Ne, že by hyacinty byly mé oblíbené - jejich vůně je příliš pronikavá a při aražování je třeba myslet na to, že za pár dnů strašně vyrostou a "vyčouhnou" a navíc se kroutí. Přesto jsem malým, zrovna napučeným a bílým hyacintům neodolala.
Jako minulý rok jsem si je zasadila do hliníkové bábovkové formy po tchyni. Hliník nepoužívám k vaření, ale ten tvar bábovky se mi strašně líbí a slouží mi ke spoustě sezónních dekorací.




Přeji Vám všem ještě jednou dobrý start do nového roku a hodně zdraví!

1 komentář:

Kejt řekl(a)...

též tuto formu miluju a používám ji také tak...je to kouzelné, babičky by se divily...

Okomentovat