středa 12. září 2012

Ve znamení oranžové

Jak jsem již avizovala, převládající červenou barvu dekorací na podzim nahradí oranžová. Jednak jsem ji vždycky opomíjela, (a přitom je to barva, která dokáže energizovat), ale hlavně proto, že miluji dýně, dýněčky a lampiónky (mochyně).
Oranžová také k podzimu patří - od žlutých tónů až k vínovým - každý odstín je v přírodě na podzim k mání (takže ne všechny červené věci musí pryč :-)
Jak lampiónky, tak dýně mám z našich zahrádek - dýně od mamky, lampiónky mi rostou na zahrádce v mém bývalém bydlišti. Musím je zavčas sklidit a usušit, abych měla dekoraci i na vánoce.
Ale protože je to barva dost agresivní, musím s ní opatrně. Naštěstí je tu pořád bílá, která se fakt nikdy neomrzí - aspoň mě ne.






Chmelový věneček s mochyní


Slunečnice jsem dostala od švagrové Heleny


Kytička od tety Heleny pro Marušku k svátku


3 komentáře:

Věra řekl(a)...

Já celý rok oranžovou nemusím,ale jak příde podzim tak ji na chvilku mám ráda.-)Jeřabiny,mochyni,dýně...Musím se pustit také už do nějaké podzimní dekorace,mám trochu zpoždění:-)
Krásné fotky.
Přeji hezký víkend:-)

Amelie řekl(a)...

Ta druhá fotka je krásná. Oranžovou mám ráda.

Ajka řekl(a)...

pěkné dekorace, mám ráda oranžovou:-)
Ajka

Okomentovat