středa 18. ledna 2012

Babinec

Babinec jsem zažila jenom párkrát. Nevím proč jsem neměla kamarádky, se kterými bychom se scházely, nevím, proč jsem se vždy ocitla ve společnosti chlapů.
Dnes jsme měly babinec s holkama s kurzu Od kolébky do práce. Tento projekt byl z dílny UP a podpory EU a celé to stálo za ... Jedinou pozitivní věc na celém projektu shlédávám to, že jsem se tam seznámila s Ivetou a Katkou. Obě dvě jsou skvělé a každá úplně jiná. Máme děti zhruba stejně staré, všechny tři jsme nezaměstnané ( i když ony by rády pracovaly a pořád hledají) a řešíme stejné problémy.
Dnešní den byl fajn. Nejdříve jsme se sešly v 9:00 hod. na našem novém baráku, kde jsem jim to ukázala a probrala s nimi co a jak vyřešit v dodělávkách.
Potom jsme šly ke Katce, která bydlí kousek pod náma na kafe. Kraftaly jsme až cca do 13 hod. (protože jsme všechny bez práce, mohly jsme si to "dovolit").
Bylo to moc fajn - poprvé jsem "cítila", že někam patřím, že do skupiny zapadám. Bylo to fakt super. Už se těším, jak je pozvu do nového domu.

Žádné komentáře:

Okomentovat