neděle 12. prosince 2010

III. neděle adventní a zpívání v Karlštejně

Na třetí neděli adventní máme už třetí rok o zábavu postaráno: liteňská škola vystupuje na adventním doprovodném programu v Karlštejně.
Letos jsem si to zvláště užila, protože dvojčata jsou v Poddvorově, takže jsem mohla v době "nácviku" představení navštívit Muzeum betlémů. Úplně jsem se vánočně naladila, betlémky byly opravdu inspirativní. Koupila jsem si tam malé obrázky, kterými jsem si vyzdobila vánoční krabičku s kořením:

Vánoční krabička se svatými obrázky

Po návštěvě muzea už jsme netrpělivě očekávali vystoupení našich dětí. Začala mi být zima, naštěstí jsem uviděla Janu a stáhla ji na svařák - trošku se to zlepšilo.  A potom konečně Honzík zatancoval na koledy Hopsa pacholátka a Pásli ovce valaši. Dále pískal předehry koled na flétnu a zpíval se sborečkem. Bylo to moc hezké a já i manžel jsme si to užili.

Honzík s flétnou při vystoupení


Honzík při vystoupení v Karlštejně
Na závěr karlštejnského adventu si Honzík vysloužil odměnu: svíčková v restauraci - skvěle jsme se nadlábli a spokojeni vyrazili k domovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat